~ Zoe CC contact ~

email: king_of_quaint@yahoo.com
Instagram: zoe_cc
Weibo: Zoe_CCking
google+ : Zoe CC

2013年11月14日 星期四

【飲飲食食】跑馬仔│時裝│美食

每個星期到了星期三就覺得好快就到週末, 上周三過了一個特別的晚上, 多謝BlogDB邀請參予馬場盛事, 除了有得跑馬仔, 仲有得飲飲食食, 還有Fashion Show欣賞, 其間有不少遊戲參予。依家入馬場都唔係only賭錢了, 我覺得它是一個嘉年華, 什麼都有得玩、什麼都有得食。



今次食的餐廳是位於跑馬地馬場公眾席三樓的月貝凡




看它的logo看得出來是甚麼字嗎?? 就是贏了









這是一家提供地中海風味的半自助餐, 餐廳中央設有酒吧區, 喜歡喝酒的可以坐於酒吧區












冷盤有很多選擇, 當然有我最愛旳海鮮啦~~~



食太多冷盤有點凍, 來一碗忌廉湯暖暖胃先~~好香好滑



每人會有一份main course






order 後會給你一個如圖, 如果食物弄好會震動, 那時候就可以取食物了




我order 了野箘意粉, 是我喜歡的品道。食素的朋友一定喜歡。但份量太多了, 我當晚超級肚餓也吃不完。



同枱的朋友order 了pizza, 我無諗過是一個完整的pizza新鮮焗出來的, 那麼大可以跟朋友分享呢~~

所有main course是即叫即做的, 想快D食到的朋友記住早點order 啦~~










Yeah~~有我最愛的雪榚~~




這個macaroon 啱哂我口味, 唔太甜, 剛剛好。














跑馬地賽馬日再唔係賽馬咁簡單了, 還有很多活動等大家参予架, 黎緊下周三(25/11)將會有EVISU品牌的Fashion Show, 記住著靚D去呀, 有機會贏取品牌的購物現金劵架~~~想知道當日的Dress Code 就記住like Happy Valley Racing facebook 啦~~~


~ 以上全屬個人分享 ~




Zoe CC Blog

~Ztyle~ * ~Qooza~ * ~She.com~ * ~BECB~ * ~F&B~ * ~ELLE~ * ~Beautylife~*~SalaD blog ~ * ~WeShare.hk ~*~iMore~*~Blogspot~  ~MYAGE.HK~ * ~Weibo~ * ~sinablog~ *~uBeauty~*
~ * 
email: king_of_quaint@yahoo.com ~ * ~ Instagram: zoe_cc ~ *

沒有留言:

張貼留言