~ Zoe CC contact ~

email: king_of_quaint@yahoo.com
Instagram: zoe_cc
Weibo: Zoe_CCking
google+ : Zoe CC

2013年9月19日 星期四

高效多重淨白抗班精華【效果篇】

在八月份我試用了SkinCeuticals高效多重淨白抗班精華, 試用到現在都已經一個月了, 是時候跟大家分享成果了。
 
 

右邊面效果效明顯, 雖然D斑仲係度, 但係就淡色了很多呢~~~没有新的斑加入已經好好了, 覺唔覺我D皮膚帶光澤感呢~~~kekekekeke, 係我夠勤力,早晚都塗這款精華, 想靚真的不可以懶的, 我很後悔之前没有勤力的防曬及美白。隨著年紀增長就知道了............唉................
 
 
 
 
左邊面没有那麼明顯,但臉色較之均勻。依家臉及頸的顏色很不一樣, 臉比頸白了, 但是把精華都塗於頸上, 我覺得有點貴呢~~~
 
 
如果大家想回顧之前那篇博文, 可以到以下連結:
 
 
 
 
 
Zoe CC Blog
~Ztyle~ * ~Qooza~ * ~She blog~ * ~BECB~ * ~F&B~ * ~ELLE~ * ~Beautylife~ * ~SalaD blog ~ * ~Uknow~ * ~iMore~ * ~Blogspot~ *
~Shewin~ * ~MYAGE.HK~ * ~Weibo~ * ~sinablog~ *~uBeauty~*
~ *
email: king_of_quaint@yahoo.com * ~


沒有留言:

張貼留言